DżoMakeUp | Profesjonalny kurs makijażu w Olsztynie kompleksowo przygotowuje pracujących wizażystów do wejścia na rynek szkoleniowy

4 dniowy warsztat trenerski PRO

Do rozpoczęcia zostało

Dni

Godziny

Minut

Sekundy


Kurs trwa 9 h każdego dnia i kompleksowo przygotowuje pracujących wizażystów do wejścia na rynek szkoleniowy. Uczestnicy uczą się w jaki sposób kreować własną markę osobistą, jak przyciągnąć potencjalnych kursantów na zajęcia makijażu i jaki znaleźć na siebie pomysł wśród obecnej konkurencji na rynku.

Harmonogram zajęć:

03 czerwca, godz.10:30- 18:00 – zajęcia instruktorskie
• Kto może szkolić? – czy trzeba mieć dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, mistrz, czeladnik
• Doświadczenie i warsztat pracy wizażysty – czy istnieją zasady, które pozwalają nam na naukę innych?
• Cechy osobowościowe trenerów makijażu – pozytywne, negatywne
• Jak wygląda obecnie rynek szkoleniowy - poznanie i omówienie aktualnych trendów szkoleniowych
• Jaki wybrać styl makijażu, który da mi zarobić?
• Harmonogram szkolenia – jak powinno wyglądać szkolenie od A do Z
• Cennik szkoleń – jak wycenić swoja pracę, od czego zacząć

14:00 - LUNCH

• ABC dobrej oferty szkoleniowej – jak zbudować ofertę szkoleniową, co powinna zawierać, korzyści i argumenty
• Portfolio – kluczem do pozyskania kursantów na szkolenia, przykłady portfolio i treści, które sprzedają
• Co zrobić aby wyróżnić się na tle konkurencji?
• Kto zapewnia produkty, akcesoria, modelki, lunch i przerwę kawową?
• Materiały szkoleniowe – czy warto je budować?
• Giftbagi – jak pozyskać partnerów wydarzenia, marki, które chętnie wchodzą we współpracę, marki do których nie ma sensu pisać – co jest ważniejsze fajne paczki czy wartość merytoryczna szkolenia?
• Wyposażenie stanowiska pracy – co powinno zawierać aby można było przeprowadzić szkolenie
• Motywacja i ciągłe podnoszenie umiejętności manualnych
• Gdzie szukać inspiracji - moje przykłady na szukanie treści

04 czerwca - godz.10 - 18 – zajęcia z budowania marki osobistej: sprzedaż w mediach społecznościowych
•Wszystko o Instagram, Tik-Tok - dla kogo są te platformy, jak działają, kogo można tam znaleźć, czy muszę obsługiwać wszystko naraz aby uzyskać efekty?
• Jakie treści działają na Instagramie a jakie na Tik-Toku - moje przemyślenia, to co u mnie działa - przegląd moich treści
• Przegląd moich profili - dobre i złe praktyki prowadzenia kont w social mediach
• Jak uzyskać najlepszą jakość odbioru swoich materiałów w social media
• W jaki sprzęt zainwestować aby zwiększyć jakość i odbiór materiałów w social media?
• Jak korzystać z Instagrama, Tik -Toka - przegląd funkcji, korzystanie z tych najbardziej przydatnych i angażujących odbiorców

14:00 - LUNCH


• Czy liczba followersów jest ważna?
• Jakie treści angażują odbiorców?
• Jakie treści sprzedają się najlepiej ?
• Czy pisanie postów ma sens - co Twoi odbiorcy lubią w Twoich profilach najbardziej?
• Jak zacząć mówić do kamery? Jak zaakceptować swój wygląd, głos?
• Co mówić do kamery? Kondensacja treści, budowanie contentu, sprzedaż usługi

05 czerwca - godz.10 - 18 – zajęcia z budowania marki osobistej: sprzedaż w mediach społecznościowych
• Przegląd profili społecznościowych uczestników szkolenia - wyłapanie błędów i sugestia co do działania
• Instastories - po co nam to narzędzie, co tutaj publikować?
• Mówimy do kamery, nagrywanie stories, nagrywanie video
• Publikowanie postów w social mediach - czy ktoś w ogóle czyta, to co pisze w postach?
• Przegląd aplikacji przydatnych w pracy w mediach społecznościowych


14:00 - LUNCH

• Strategia treści w mediach społecznościowych - co u mnie działa najlepiej, przykłady moich treści • Przykłady kreacji reklamowych i teksty - co tworzyć aby ludzie zechcieli nas zaobserwować
• Budżet - ile mnie to wszystko będzie kosztować?
• Czy warto inwestować w reklamy? Moje statystyki i wyniki
• Najszybszy sposób na reklamowanie się w mediach społecznościowych, reklama płatna na Instagramie

06 czerwca - godz.10 - 16 – warsztat praktyczny - zajęcia demonstracyjne
• Przygotowanie do roli trenera makijażu: wcielenie się w rolę instruktora i poprowadzenie fragmentu szkolenia z modelką według przygotowanego case study np. trudna kursantka, brak skupienia kursantki, przerywanie zajęć, rozmawianie przez telefon etc
• Nauka tworzenia własnego video sprzedażowego - każdy uczestnik nagrywa urywek zapowiedzi zmian w ofercie dotychczasowych usług i wprowadzenie szkoleń do oferty - ocena nagrań - wspólny networking i burza mózgów
• Warsztat budowania oferty szkoleniowej i programu szkoleń - według schematu i wytycznych

*Podczas czterech dni zajęć opanowujesz wiedzę teoretyczną i praktyczną, która pozwoli Ci zbudować warsztat trenera makijażu. Cztery dni kompleksowo przygotują Cię do wejścia na rynek szkoleniowy.

ZAPEWNIAM:
• kameralną max 6 -7 os mini grupę
• przerwę kawową i lunch każdego dnia szkolenia
• giftbagi od partnerów szkolenia
• materiały szkoleniowe
• wsparcie i mentoring po szkoleniu
• produkty i akcesoria dostępne również na dzień praktyczny

Śpiesz się pozostało 5 wolnych miejsc

Zapisz się na listę oczekujących, wypełnij formularz aby dowiedzieć się o ofercie. Opowiem Ci o najlepszej opcji, jaką dla Ciebie przygotowałam.

* zapisanie się na listę ma charakter informacyjny i nie zobowiązuje do niczego.