DżoMakeUp | PROGRAM SOCIAL MAKEUP MASTER

PROGRAM SOCIAL MAKEUP MASTER - 2-DNIOWY kurs obsługi Facebooka, Instagrama i Tik-Toka dla makijażystek!

Do rozpoczęcia zostało

Dni

Godziny

Minut

Sekundy

Spotkanie ONLINE NA ŻYWO - ZAMKNIĘTA GRUPA WARSZTATOWA MAX 5-6 OS Kurs trwa ok. 9-10 h każdego dnia i kompleksowo pomaga odnaleźć się w świecie social mediów.

Dla kogo jest ten kurs? Jeśli przynajmniej na 5 z 8 pytań odpowiedziałaś/eś twierdząco to ten kurs jest Twoim musi have!

Czy czujesz, że Twoje profile social media są nieatrakcyjne?
Czy jesteś sfrustrowana brakiem zaangażowania i tym samym stania w miejscu z liczbą osób obserwujących Cię?
Czy chciałabyś sama tworzyć pakiety reklam bez zbędnego wydawania pieniędzy na agencje reklamowe?
Czy posiadasz budżet na działania reklamowe?
Uważasz, że jesteś niedoceniona przez odbiorców w social mediach i zasługujesz na większą uwagę?
Czy masz opór przed swobodnym mówieniem do kamery?
Czy czujesz, że przez brak zaangażowania w Twoje social media, Twoja konkurencja Cię wyprzedza?
Czy chcesz poprawić jakość swoich zdjęć ale nie wiesz, jak to zrobić?
Nie masz pomysłów dla swojego contentu i kompetnie nie wiesz co powinnaś mówić i co publikować aby ludzie chcieli Cię słuchać i oglądać?

Ten kurs to odpowiedź na min te pytania, które właśnie przeczytałaś. Tak naprawdę pytań w jaki sposób prowadzić swoje makijażowe konta w social mediach jest bardzo dużo, ten kurs pomoże Ci ogarnąć podstawy i wprowadzić świeżość do Twojej pracy. Oprócz wiedzy typowo marketingowej, nauczysz się wierzyć we własne siły, znajdziesz w sobie motywację do działania i pozbędziesz się wątpliwości.

Dlaczego warto mi zaufać?
Zbudowałam swoje konta social media w oparciu o wiedzę ekspertów w dziedzinie marketingu ale nie tylko, jest to baza doświadczeń prób i błędów a także dużej kreatywności i szukania doskonałych pomysłów, które kochają moi obserwatorzy. Łącznie na ten moment zgromadziłam ponad 130-tysięczną widownię, która obserwuje moje profile w social mediach na Facebooku, Tik-toku i Instagramie. Są to realne osoby, które pozyskałam za pomocą reklamy płatnej i bezpłatnej.

Jestem dyplomowaną mistrzynią w zawodzie wizażystka/stylistka, z zawodu pedagogiem w dziedzinie sztuki muzycznej. Od ponad 5 lat w zawodzie, kładę duży nacisk na rozumienie i logiczne myślenie w zawodzie. Jestem teoretykiem i praktykiem sztuki makijażu. Czynną wizażystką, stale pracującą z klientem indywidualnym. Moja wiedza i doświadczenie pozwalają na skuteczną naukę zawodu. Przez ostatnie lata wykształciłam ponad 500 osób, które rozpoczęły pracę wizażystki lub rozpoczęły pracę trenera makijażu. Klienci i uczennice doceniają moją nieustanną energię, perfekcyjność i niebanalny sposób nauczania.

Harmonogram zajęć:
11 maj – godz.10-20 - zajęcia teoretyczno-warsztatowe - praca na laptopach

- Wszystko o Facebook, Instagram, Tik-Tok - dla kogo te platformy, jak działają, kogo można tam znaleźć, czy muszę obsługiwać wszystko naraz aby uzyskać efekty?

- Jaką grupę docelową spotkamy na Facebooku, Instagramie, Tik-Toku - moje pole działania, w co warto zainwestować swój czas?

- Przegląd moich profili - dobre i złe praktyki prowadzenia kont w social mediach

- Jakie parametry zdjęć, video dodawać na Facebook, Instagram, Tik-tok? Jak uzyskać najlepszą jakość odbioru swoich materiałów w social media
W jaki sprzęt zainwestować aby zwiększyć jakość i odbiór materiałów w social media?
- Jak korzystać z Facebooka, Instagram, Tik -Toka - przegląd funkcji, korzystanie z tych najbardziej przydatnych i angażujących odbiorców
- Czy liczba followersów jest ważna?
- Jakie treści angażują odbiorców?
- Jakie treści sprzedają się najlepiej ?
- Czy pisanie postów ma sens - co Twoi odbiorcy lubią w Twoich profilach najbardziej?
- Jak zacząć mówić do kamery? Jak zaakceptować swój wygląd, głos?
- Co mówić do kamery? Kondensacja treści, budowanie contentu, sprzedaż usługi
- Po co i dla kogo jest instastories i nagrywanie video? Filozofia instastories, co tam publikować?
- Czy bez mówienia, mój profil ma szansę na rozwój?
- Kto od nas kupuje usługi? Charakterystyka odbiorcy
- Co mówić i pisać aby ludzie chcieli nas oglądać i chcieli od nas kupować?
- Statystyki jak je czytać?
- Czy strona internetowa jest ważna w kontekście social mediów?
- Jak przygotować treści statyczne i dynamiczne na Facebook, Instagram, Tik-Tok
- Ustawienia profili społecznościowych Facebook, Instagram, Tik-Tok
- Przydatne narzędzia i aplikacje do obróbki zdjęć i video

15:00-15:30 -lunch

- Warsztat praktyczny

- Przegląd profili społecznościowych uczestników szkolenia - wyłapanie błędów i sugestia co do działania
- Mówimy do kamery, nagrywanie stories, nagrywanie video (ćwiczenia praktyczne)
- Publikowanie postów w social mediach (ćwiczenia praktyczne)
- Montowanie video w aplikacjach (ćwiczenia praktyczne)

12 maj - 10:00 - 19:00 - zajęcia warsztatowe

- Podstawy płatnej reklamy na Facebooku - (warsztat praktyczny całodniowy) - praca na laptopach

- Omówienie BIO Instagrama, Facebooka, Tik -toka
- Czy warto tworzyć reklamy na tik- toku?
- Dlaczego nie warto używać gotowej funkcji: promuj post
- Czym jest menadżer reklam?
- Omówienie funkcji w menadżerze reklam - najskuteczniejsze funkcje, dzięki którym zbudujesz społeczność
- Po co mi duża społeczność?
- Charakterystyka odbiorców - grupy docelowe, lokalizacja, zainteresowania etc
- Niestandardowe grupy odbiorców - co to jest i jak to użyć?

15:00-15:30 - lunch

- Kreacje reklamowe i teksty - co tworzyć aby ludzie zechcieli nas zaobserwować
- Budżet - ile mnie to wszystko będzie kosztować?
- Czy warto inwestować w reklamy? Moje statystyki i wyniki
- Budowanie reklam na pozyskanie followersów - szukanie właściwej grupy docelowej, ustawienia w menadżerze reklam

ZAPEWNIAM - kameralną max 6 os mini grupę
- certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, materiały szkoleniowe
- konsultacje po szkoleniu
- dostęp do kursu na własność - zamknięte spotkanie na żywo na platformie szkoleniowej - link do spotkania wysyłany będzie na maila przed rozpoczęciem szkolenia

Koszt 1490/os - aby zapewnić sobie miejsce podczas szkolenia, wymagany jest zadatek w kwocie 400 zł na wskazany nr rachunku bankowego. Reszta kwoty wpłacana na dzień przed rozpoczęciem szkolenia. W celu zapisu na szkolenie uprzejmie proszę o informację mailową pod studio@dzomakeup.pl, telefoniczną 512-236-414 lub wiadomość w social mediach Instagram/Facebook.

Śpiesz się pozostało 3 wolnych miejsc