Kurs Social Makeup Master

2 dniowy kurs indywidualny Social Makeup Master


Kurs trwa ok. 9-10 h każdego dnia i kompleksowo pomaga odnaleźć się w świecie social mediów.

Dla kogo jest ten kurs? Jeśli przynajmniej na 5 z 8 pytań odpowiedziałaś/eś twierdząco to ten kurs jest Twoim musi have!
• Czy czujesz, że Twoje profile social media są nieatrakcyjne?
• Czy jesteś sfrustrowana brakiem zaangażowania i tym samym stania w miejscu z liczbą osób obserwujących Cię?
• Czy chciałabyś sama tworzyć pakiety reklam bez zbędnego wydawania pieniędzy na agencje reklamowe?
• Czy posiadasz budżet na działania reklamowe?
• Uważasz, że jesteś niedoceniona przez odbiorców w social mediach i zasługujesz na większą uwagę?
• Czy masz opór przed swobodnym mówieniem do kamery?
• Czy czujesz, że przez brak zaangażowania w Twoje social media, Twoja konkurencja Cię wyprzedza?
• Czy chcesz poprawić jakość swoich zdjęć ale nie wiesz, jak to zrobić?
• Nie masz pomysłów dla swojego content i kompetnie nie wiesz co powinnaś mówić i co publikować aby ludzie chcieli Cię słuchać i oglądać?

Ten kurs to odpowiedź na min te pytania, które właśnie przeczytałaś. Tak naprawdę pytań w jaki sposób prowadzić swoje makijażowe konta w social mediach jest bardzo dużo, ten kurs pomoże Ci ogarnąć podstawy i wprowadzić świeżość do Twojej pracy. Oprócz wiedzy typowo marketingowej, nauczysz się wierzyć we własne siły, znajdziesz w sobie motywację do działania i pozbędziesz się wątpliwości.

Dlaczego warto mi zaufać?
Zbudowałam swoje konta social media w oparciu o wiedzę ekspertów w dziedzinie marketingu ale nie tylko, jest to baza doświadczeń prób i błędów a także dużej kreatywności i szukania doskonałych pomysłów, które kochają moi obserwatorzy. Łącznie zgromadziłam ponad 130-tysięczną widownie, która obserwuje moje profile w social mediach na Facebooku, Tik-toku i instagramie.

Jestem dyplomowaną mistrzynią w zawodzie wizażystka/stylistka, z zawodu pedagogiem w dziedzinie sztuki muzycznej. Od ponad 5 lat w zawodzie, kładę duży nacisk na rozumienie i logiczne myślenie w zawodzie. Jestem teoretykiem i praktykiem sztuki makijażu. Czynną wizażystką, stale pracującą z klientem indywidualnym. Moja wiedza i doświadczenie pozwalają na skuteczną naukę zawodu. Przez ostatnie lata wykształciłam ponad 500 osób, które rozpoczęły pracę wizażystki lub rozpoczęły pracę trenera makijażu. Klienci i uczennice doceniają moją nieustanną energię, perfekcyjność i niebanalny sposób nauczania.

Harmonogram zajęć 1 dzień:

godz.10-20 - zajęcia teoretyczno-warsztatowe - praca na laptopach
• Wszystko o Facebook, Instagram, Tik-Tok - dla kogo te platformy, jak działają, kogo można tam znaleźć, czy muszę obsługiwać wszystko naraz aby uzyskać efekty?
• Jaką grupę docelową spotkamy na Facebooku, Instagramie, Tik-Toku - moje pole działania, w co warto zainwestować swój czas?
• Przegląd moich profili - dobre i złe praktyki prowadzenia kont w social mediach
• Jakie parametry zdjęć, video dodawać na Facebook, Instagram, Tik-tok?
Jak uzyskać najlepszą jakość odbioru swoich materiałów w social media
• W jaki sprzęt zainwestować aby zwiększyć jakość i odbiór materiałów w social media?
• Jak korzystać z Facebooka, Instagram, Tik -Toka - przegląd funkcji, korzystanie z tych najbardziej przydatnych i angażujących odbiorców
• Czy liczba followersów jest ważna?
• Jakie treści angażują odbiorców?
• Jakie treści sprzedają się najlepiej ?
• Czy pisanie postów ma sens - co Twoi odbiorcy lubią w Twoich profilach najbardziej?
• Jak zacząć mówić do kamery? Jak zaakceptować swój wygląd, głos?
• Co mówić do kamery? Kondensacja treści, budowanie contentu, sprzedaż usługi
• Po co i dla kogo jest instastories i nagrywanie video? Filozofia instastories, co tam publikować?
• Czy bez mówienia, mój profil ma szansę na rozwój?
• Kto od nas kupuje usługi? Charakterystyka odbiorcy
• Co mówić i pisać aby ludzie chcieli nas oglądać i chcieli od nas kupować?
• Statystyki jak je czytać?
• Czy strona internetowa jest ważna w kontekście social mediów?
• Jak przygotować treści statyczne i dynamiczne na Facebook, Instagram, Tik-Tok
• Ustawienia profili społecznościowych Facebook, Instagram, Tik-Tok
• Przydatne narzędzia i aplikacje do obróbki zdjęć i video

Warsztat praktyczny
• Przegląd profili społecznościowych uczestników szkolenia - wyłapanie błędów i sugestia co do działania
• Mówimy do kamery, nagrywanie stories, nagrywanie video (ćwiczenia praktyczne)
• Publikowanie postów w social mediach (ćwiczenia praktyczne)
• Montowanie video w aplikacjach (ćwiczenia praktyczne)
2 dzień:
• Omówienie BIO Instagrama, Facebooka, Tik -Toka
• Czy warto tworzyć reklamy na tik- toku?
• Dlaczego nie warto używać gotowej funkcji: promuj post
• Czym jest menadżer reklam?
• Omówienie funkcji w menadżerze reklam - najskuteczniejsze funkcje, dzięki którym zbudujesz społeczność
• Po co mi duża społeczność?
• Charakterystyka odbiorców - grupy docelowe, lokalizacja, zainteresowania
• Niestandardowe grupy odbiorców - co to jest i jak to użyć?
• Kreacje reklamowe i teksty - co tworzyć aby ludzie zechcieli nas zaobserwować
• Budżet - ile mnie to wszystko będzie kosztować?
• Czy warto inwestować w reklamy? Moje statystyki i wyniki
• Budowanie reklam na pozyskanie followersów - szukanie właściwej grupy docelowej, ustawienia w menadżerze reklam
- zajęcia warsztatowe
- Podstawy płatnej reklamy na Facebooku - (warsztat praktyczny całodniowy) - praca na laptopach

ZAPEWNIAM:
- skrypty i materiały edukacyjne
- przerwę kawową i lunch każdego dnia szkolenia
- certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, materiały szkoleniowe
- konsultacje po szkoleniu
- giftbag od partnerów szkolenia

Zapisz się na listę oczekujących, wypełnij formularz aby dowiedzieć się o ofercie. Opowiem Ci o najlepszej opcji, jaką dla Ciebie przygotowałam.

* zapisanie się na listę ma charakter informacyjny i nie zobowiązuje do niczego.